«Δώστε τα λεφτά στις κρατικές Τράπεζες»

Posted: 5 Νοεμβρίου 2008 in Point Of View
Ετικέτες:, , ,

Αντιγράφω ένα άρθρο που δεν με εκράζει 100% αλλά σε αρκετά μεγάλο βαθμό και πιστεύω, εκφράζει και τους περισσότερους έλληνες πολίτες. Το άρθρο το βρήκα στο ANTI WEBLOG

Βρε παιδιά έχω να κάνω μια χαζή ερώτηση, σαν ομογενής που δεν γνωρίζει καλά τα ελληνικά δρώμενα :Το κράτος λέει ότι δίνει 28 δις στις Τράπεζες. Ας πούμε τώρα, ότι 3 δις θα τα πάρει η Eurobank.Και ρωτάω εγώ ο αφελής: Ο κ. Λάτσης εκτιμήθηκε από το Forbes ως το Nr. 57 της παγκόσμιας κατάταξης των πλουσιότερων, με προσωπική περιούσια γύρω στα 23 δις!
Εφόσον λοιπόν έχει προσωπική περιούσια 23 δις γιατί δεν παίρνει 3 δις από αυτά για να τα χώσει στο μαγαζί του;

Εμένα άμα το μαγαζί μου δεν πάει καλά πρέπει να βάλω από τα δικά μου. Εμένα γιατί δεν με ενισχύει το κράτος για να μην κλείσω;

Επομένως (παρά τις όποιες οποιεσδήποτε δικές του σκοπιμότητες) είχε δίκιο ο Βγενόπουλος όταν είπε ότι οι Τράπεζες στην Ελλάδα «έχουν ονοματεπώνυμο» και πρέπει να ξανασκεφτεί το κράτος σε ποιον θα δώσει και σε ποιον όχι…

�έραν τούτου είχε δίκιο και ο Καρατζαφέρης, σήμερα το πρωί, που είπε ότι εφόσον οι Τράπεζες κάνουνε κόλπα (και καλά δεν θέλουνε τα λεφτά) και εκβιάζουνε με υψηλά επιτόκια, τότε το κράτος να πει ότι τα 28 δις τα δίνει μόνο στις κρατικές Τράπεζες π.χ. ΑΤΕ με προϋπόθεση να δανείζουνε αβέρτα με 3,5%!!!

Και να δούμε μετα, αν θα βγάζουνε σποτ οι ΑLPHA, EUROBANK και οι λοιποί διαφημίζοντας δάνεια με 8% και 10%…

«ΛΑΚΗΣ»

Σχολιάστε

