Αποχαιρετισμός σε ένα πιστό «φίλο»

Posted: 7 Νοεμβρίου 2008 in Αυτοκίνητα
Ετικέτες:, ,

Μετά από 8 χρονιά αποχωρίστηκα το πρώτο μου αυτοκίνητο. Δυστυχώς ο καιρός είχε έρθει και λέω δυστυχώς γιατί ήμουν και παραμένω απόλυτα ικανοποιημένος από το αυτοκίνητο, αλλά τα χιλιόμετρα που είχε διανύσει (190.000χλμ) και η ηλικία του (14 ετών πλέον) μου έδειχναν τον δρόμο.

xantia-300x225

Το αυτοκίνητο μια Citroen Xantia και είναι το συγκεκριμένο της φωτογραφίας. Προσωπική εκτίμηση ένα πολύ όμορφο μεσαίο μοντέλο της Citroen. Γενικώς αποδεκτή εκτίμηση η μεγάλη αξιοπιστία του αφού παρόλα τα χρόνια του (μοντέλο 1994) οι βλάβες ελάχιστες. Επίσης γενικώς παραδεκτό η συντήρηση του δεν είναι και η οικονομικότερη που μπορεί κανείς να συναντήσει αλλά όλο έχει ως συνέπεια ένα αυτοκίνητο που κινείται ασφαλέστατα στο δρόμο, με άριστα κρατήματα και απλά κορυφαία άνεση χάριν της υδροπνευματικής ανάρτησης, κορυφαία φρένα με 4 δίσκους και ABS, ελαφρύ τιμόνι με καλή σαφήνεια και εξοπλισμός που είναι εφάμιλλος σημερινών καλά εξοπλισμένων μοντέλων όπως ο ημι-αυτόματος κλιματισμός, οι ηλεκτρικοί και θερμαινόμενοι καθρέπτες, τα χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, που από το 2002 είχα αποσυνδέσει για τα «μάτια» ενός radiocd με mp3. Από την άλλη μεριά είναι ένα αυτοκίνητο με μεγάλους χώρους, ικανοποιητικότατο χώρο αποσκευών 480 λίτρων, κατανάλωση καυσίμου στο μέσο όρο της κατηγορίας για τον κυβισμό του (1600 κ. εκ) που έφτανε μέσα στην πόλη 10,5 λίτρα / 100 χιλιόμετρα και εκτός πόλης έπεφτε και κάτω από τα 9 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. Το παραπάνω σε συνδυασμό με το μεγάλο ρεζερβουάρ των 65 λίτρων με είχε βοηθήσει να κάνω ταξίδι στο οποίο ανεφοδιάστηκα μετά από … 800 χλμ διαδρομής!

Ελαττώματα του αυτοκινήτου μπορεί να πεις κανείς ότι είναι ο συνδυασμός του κινητήρα με το βάρος του αφού οι 90 ίπποι έδειχναν το βάρος του ειδικά εντός της πόλης στην διαδικασία σταμάτα – ξεκίνα στα φανάρια. Εκτός της πόλης και χάριν της πολύ καλής διάταξης των σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων ταξίδευε ξεκούραστα σταθερά με ταχύτητες που εύκολα κρατούσε στα 160 χλμ/ώρα και μπορούσε να φτάσει μέχρι και τα 180 χλμ/ώρα πάντα στο κοντέρ. Από τα 180 και μετά ΟΚ οι 90 ίπποι δυσκόλευαν την κατάσταση. Μετά τα 100 χλμ/ώρα το αυτοκίνητο έδειχνε τον σκοπό ύπαρξης αφού καταλάβαινες ότι θα μπορούσες να μείνεις εντός του θαλάμου επιβατών για πολλές ώρες ευχάριστου και άνετου ταξιδίου.

Ξανθούλα! Σίγουρα θα σε θυμάμαι αφού ήσουν ένα θαυμάσιο αυτοκίνητο από κάθε άποψη.

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s